لیبل پرینتر اپسون EPSON LW-400VP
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل پرینتر دستی اپسون LW-400VP

سیستم چاپ: حرارتی
عرض چاپ :9 میلی متر
وضوح چاپ :180 dpi
نوع برش: دستی

معرفی لیبل پرینتر EPSON LW-400VP

چاپگر لیبل زن اپسون مدل EPSON LW-400 از سری دستگاه های کارآمد در زمینه تجهیزات فروشگاهی است که جزء دسته لیبل پرینترهای دستی قرار میگیرد. قیمت و خرید پرینتر لیبل زن اپسون LW 400VP با توجه به قابلیت و کارایی اش از لحاظ خرید بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در ادامه به معرفی لیبل پرینترEPSON LW-400VP می پردازیم. این دستگاه چاپ دستی اپسون مخصوص انبارها، خدمات نصب سیستم های صوتی و تصویری، صنایع الکتریکی و دیگر بخش های خدماتیپیشنهاد می شود. تفوت این دستگاهلیبل زن با مدل لیبل پرینتر اپسون EPSON LW-400 قابلیت چاپ بارکد است که بارکدهایی با زبان CODA BAR(NW-7) / CODE 39 / EAN-13-8ITF / UPC-A / UPC-E را داراست.

معرفی لیبل پرینتر EPSON LW-400VP

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر اپسون LW 400VP

دستگاه چاپگر لیبل زن اپسون LW 400VP از تکنلوزی چاپ به صورت حرارتی برخوردار است که قابلیت چاپ لیبل در عرض های 6 میلیمتر 9 میلیمتر 12 میلیمتر و 18 میلیمتر  را دارد. این نوع چاپگر لیبل زناز رزولوشن چاپ 180 dpi بهره می برد که جهت چاپ انواع نوشته بسیار مناسب است و دارای سرعت چاپ 6 میلی متر بر ثانیه می باشد.

از قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر اپسون LW 400VP باید گفت که تعداد خطوط قابل جاپ در این دستگاه 4 خط و نهایت طول چاپ آن 80 کاراکتر در یک خط می باشد. پرینتر لیبل زن دستی 400 اپسون قابلیت چاپ متقارن و چاپ عمودی از ویژگی های خوب این دستگاه به شمار می رود. دستگاه چاپ برچسب یا لیبل پرینتر دستی اپسون مدل LW400VP دارای یک صفحه ال سی دی با وضوح 128*32 نقطه ایست.

لیبل پرینتر اپسون EPSON LW-400VP

در پایان باید گفت کهلیبل پرینتر اپسون EPSON LW-400VP، جزو گروه لیبل پرینترهای دستی و قابل حمل قرار دارد که از آن میتوان هم به صورت شارژی با باطری و هم به صورت اتصال به برق استفاده کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: برچسب‌ها: لیبل پرینتر , پرینتر لیبل زن , لیبل زن , لیبل پرینتر دستی اپسون 400 , پرینتر لیبل زن اپسون LW-400VP , قیمت لیبل زن LW400VP ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 7 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی